Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Vučić pravi vlast u Srbiji po sistemu koji je Đukanović uspostavio u Crnoj Gori; Medijsko izveštavanje u ovoj kampanji školski je primer izborne neregularnosti

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 mart 2017 13:50
Tačno tako, Đorđe
Vučić je od Srbije napravio Goli otok za Srbe, dakle mnogo veći od Brozovog.
Goli otok ili koncentracioni logor, a sve uz pomoć predstavnika zapadnih "vrednosti".
LAŽOVŠTINA, VUČIĆA JE LAŽOV NEOPISANI.
Preporuke:
116
2
2 četvrtak, 30 mart 2017 13:59
Dr
Na Kosovu se vrši izborna krađa u korist režima, kako bi "pobeda režima" na KiM maskirala izdaju koja je tamo počinjena


Odličan interjvu Đorđe.
Preporuke:
105
5
3 četvrtak, 30 mart 2017 14:06
man.siti
Ljudi sa KiM a koji žive u centralnoj Srbiji glasaju na dva mesta,u mestu gde trenutno ili stalno žive,a onda ih prebacuju na teritoriju KiM i tamo ponovo glasaju,naravno za gospodara Vučića,imam takve u komšiluku.
Preporuke:
101
1
4 četvrtak, 30 mart 2017 14:10
teletabis
A šta je tu čudno? Pa đak vučić uči stalno, malo Veber, malo Merkel, malo Đukanović, pa sve izmiksovano i eto nam ga.

Jedino žalosno je što će narod da plati školarinu (penzioneri se ne računaju pošto već plaćaju).
Preporuke:
74
1
5 četvrtak, 30 mart 2017 14:18
Nista ne razumem
Transport birackog materijala po zatvaranju izbora na putu za Beograd treba da nadgledaju dronovi. U dzakove obavezno ubacivati GPS lokatore. Za sve informacije o kradji i laziranju ponuditi novcane nagrade insajderima i status zasticenih svedoka.
Preporuke:
70
0
6 četvrtak, 30 mart 2017 14:24
penzioner Cviko
Problem naše većine je da sa ovakvim tipom hoće na pošten način. Teško. Šut i rogat nisu ravnopravni.
Preporuke:
70
0
7 četvrtak, 30 mart 2017 14:27
kralj Sunce
Familija je boravila na ovim prostorima.
Bilo,ne povtratilo se.
Josip je bio hedonista,šetao pudlice dok je ubeđivao radničku klasu o diktaturi proleterijata.
Njegovi su bili Brioni,avioni,plavi vozovi,kamioni.
Ipak,ništa nije ostalo naslednicima,jer država to je bio on,pa se država delila ratom.
Posle Vučića,neće ništa ni ostati za deobu,jer posle njega ostaće potop.
I ružna uspomena.
niko
Preporuke:
76
1
8 četvrtak, 30 mart 2017 14:28
siniša, profesor siniša
Slažem se ja sa profesorom Đorđem. On je u pravu. Međutim, postoji greh nad grehovima kad su u pitanju izbori.Kao kad je u pitanju bio rat u bivšoj Jugolsaviji, prvi zločin, zločin protiv mira. Svi drugi zločini, pa i genocid, stvarni ili izmišljeni su samo posledica tog prvog zločina, zločina protiv mira.Kad su u pitanju ovi neregularni izbori.Ne možeš biti premijer, ne možeš biti šef svih obaveštajnih službi i učestvovati u izborima. To je nespojivo. Sve ostalo i štampa i medijska pokrivenost, i javni nastupi, i sve, sve drugo je samo posledica.Dakle, da bi ovi izbori bili regularni, kao što nisu, Vučić je morao 1. prvo da da ostavku na mesto premijera i 2. drugo, da sve aktivnosti u obaveštajnom radu prepusti ili zameniku premijera, ili predsedniku skupštine ili kome god po ustavu da je mogao i 3. treće da nema pravo da koristi podatke i da se viđa i ostvaruje ikakav kontakt sa predstavnicima obaveštajnih službi.Zadatak važećeg predsednika je da to garantuje.
Preporuke:
62
3
9 četvrtak, 30 mart 2017 14:30
Nenad
Narod je hrabro uz milosrdni MMF i borce protiv kriminala, terora, mafije, tajkuna i šverca Vučića i Đukanovića. Da nas sve, sve, sve uvedu u EU-NATO raj(h). To narod hoće. Da budemo kao i sad ponosna kolonija i snažna đubretarska radna snaga. Svi, svi, svi!
Preporuke:
60
11
10 četvrtak, 30 mart 2017 14:32
Moralna i fizicka pornografija
Sodoma I Gomora. A sme li neko da kaze da smo pokvaren narod, ukljucujuci i manjine? Pa sme, Vucic to cak i simbolise. Pucina ga bira jer uziva u batinama, a on ih uz to oslobadja I moralnih obaveza.
Preporuke:
68
4
11 četvrtak, 30 mart 2017 14:38
šigicer
pa i crna gora i srbija su obične priproste prćije u kome je narod umro a ostali samo slabiči i starci...preci nam se u grobovi prevrću od ovakvog stanja
Preporuke:
75
3
12 četvrtak, 30 mart 2017 15:05
Anka Krajina
Svega trideset posto ljudi se informiše preko Interneta.

Da, nažalost. Iz toga sledi da će njihov uticaj na rezultat izbora biti minoran.
Pred našim očima formira se sistem daleko opasniji od staljinizma.
Sistem, koji ima podršku velesila. Ne zato što im se sviđa već zato što im tako odgovara.
Sudbina srpskog naroda za njih je nevažna. A, kad im je i bila važna?! Samo onoliko koliko im je služila ili nije ometala njihovu strategiju imperijalizma.
Toliko o demokratiji i izborima!
Preporuke:
53
1
13 četvrtak, 30 mart 2017 15:31
Atena
Poštovani Đorđe, sa uživanjem sam odlušala celu emisiju. Sve što ste rekli potpisujem. U jednom trenutku ste se samo oprezno i kratko dotakli teme koja je, po mom mišljenju, ključna za objašnjenje i značajna za pokušaj promene stanja u kom se nalazimo. Naime, u iznetom preseku Vučićevih glasača uz komentare samo na trenutak ste pomenuli i onaj deo njegovih glasača koji ne spada niti u najsiromašniju, a svakako ne najstariju grupu. Ja sam čvrsto ubeđena da već dugo, a naročito u ovim vremenima, značajnu podršku režimu daju upravo mladi. Nikako baš stari penzioneri ne bi bili dovoljni. Problem su oni koji su završivši kvazi fakultete bez ikakvog iskustva u skandalozno mladim godinama zaseli na pozicije na kojima nikako ne bi smeli da budu. Režim ih postavlja i održava jer mu oni stvaraju uslove da radi ovo što radi. Beskrajno nemisleći i beskrajno poslušni, spremni na bukvalno sve ne bi li održali pozicije za koje i sami znaju da ih u uređenom sistemu nikad ne bi imali oni ne žele promene.
Preporuke:
78
0
14 četvrtak, 30 mart 2017 16:38
Boško
Inzvanredno objašnjeno šta treba da bude platforma (ne opozicije) nego svakog onoga ko misli dobro Srbiji, sa jasno naglašenim problemima, i kakve katastrofalne posledice mogu da se očekaju ako se trenutno zlo nastavi.

Sposobnost poslanika Vukadinovića da za devedeset minuta, jasno i narodski, objasni šta treba uraditi, još jednom dokazuje da je "prevazišao" mesto analitičara i samostalnog poslanika opozicije, i da je vreme da svi oni koji misle isto, najzad dobiju političku stranku koja će da zastupa iskrene Srpske patriotske interese.
Preporuke:
51
3
15 četvrtak, 30 mart 2017 17:57
negi
@ Anka Krajina....Grešite ako mislite da ljudi nisu informisani,jesu itekako. Nije ovde problem neinformisanje zapad ili istok,ljudi su problem.Ne ide po mitinzima istok ili zapad,ne glasa u Srbiji istok ili zapad,mi to radimo. Sve je to naša delo,devedesetih nije bilo interneta pa su glasali za Miloševića i Šešelja koji su započinjali ratove i gubili ih,koji su proizveli nezapamćenu inflaciju u svetskim razmerama od šesnaest cifara,koji su izgubili KiM i ljudi su opet glasali za njih.Nije to neobaveštenost nego infatilnost,talenat da u odsudnom trenutku doneseš pogrešnu odluku i da te baš briga za to.Koliko je to infatilno govori i da ljudi masovno prodaju svoj glas za ulje, šećer,brašno,nebitno.Ej,civilizacijsku vrednost glasanje za vlast koja će da predstavlja narod i državu i koja razlikuje čoveka od stoke ti prodaješ za par litara ulja ili par kilograma brašna?! Kakav zapad ili istok,to smo mi.
Preporuke:
44
20
16 četvrtak, 30 mart 2017 19:22
@negi
To ste vi, "negi".
Preporuke:
20
8
17 četvrtak, 30 mart 2017 20:05
penzioner Cviko
Mislim da statistika kao i oni koji je citiraju u nekim momentima mešaju žabe i babe. Da li ima razlike između onih koji su formalno završili osnovnu i srednju školu i onih koji imaju samo diplomu fakulteta? U osnovi nema. Kvalitet je isti. Ovo mešanje forme sa stvarnim vrednostima je isto što i stavljanje znaka jednakosti između uma i razuma. Nije isto. Konkretnije: glasače umni ljudi a rezultati će biti nerazumni, budućnost još teža.
Preporuke:
20
3
18 četvrtak, 30 mart 2017 20:59
ANALITIČAR
Negi

Ajde priznaj pošto ostavljaš negativne , kontraške postove , pošto srpski narod tretiraš kao stoku ili da si Bot NATOa ili Zapada ili si krajnje u opasnom kontraritmu a tu ti komentatori na NSPM ne mogu pomoći . A možda si samo šiptar ili ustaša . Bio si u tri rata , živeo u Nemačkoj , baš divno , istovremeno si poslovan čovek , sastaješ se sa Nemcima ali mrziš Dodika . Ti si jači od Vučića , pravi SUPERMEN koji sve stiže a komentare ostavljaš u radno vreme dok običan Srbin radi.


Priznaj da si PROIZVOD
Preporuke:
22
14
19 četvrtak, 30 mart 2017 21:26
...
dakle onih 30% su jedino što je moguće privući na svoju stranu!
Preporuke:
15
0
20 četvrtak, 30 mart 2017 21:27
Srki
ne, nije Djukanovic uzor Vucicu, nego i jedan i drugi dobijaju upute od istog gazde i zato je njihov nacin vladanja jednak.
Preporuke:
35
1
21 četvrtak, 30 mart 2017 21:34
Anka Krajina
@ negi
Nije ovde problem neinformisanje zapad ili istok,ljudi su problem.

Strah, "negi", strah je ušao u sve pore života - to je najveći problem.
Neće biti da Merkelova i ini belosvetski "prijatelji" ne vide blokadu medija, despotizam, da ne vide korupciju, nepostojanje pravne države.
Vide i uprkos tome ga podržavaju.
Drugim rečim, svako ko bi se i pobunio protiv sadašnje vlasti ne može očekivati pomoć, a "Malo rukah, malena i snaga".
Preporuke:
26
6
22 četvrtak, 30 mart 2017 21:36
Srki
ovakav nacin vlasti koristio je i Broz, samo neznatno frugaciji zbog drugacijeg okruzja,ali principi su jednaki, a to dokazuje da su i Broz i Djukanovic i Vucic imali mentore u britanskim obavestajnim sluzbama.Svaki potez je tu razradjen od strane timova ljudi, ali u biti je sve jako jednostavno.Stvoriti siromastvo,strah za egzistenciju,okruzit se pokvarenim ljudima koji ce dalje siriti strah i hijerarhiju moci.Drzavu zaduzivat kod bankara kako bi se stvorila zavisnost o posudjivanju novca sa konacnim ciljem rasprodaje drzave.Sve ovo se nadopunjuje jedno sa drugim.Strah za egzistenciju je jedan od najvecih strahova kod ljudi.Dobro to znaju u obavestajnim sluzbama.Mladi napustaju drzavu,i sa preostalim vecinom nemocnim ljudima,lako je vladati.
Preporuke:
27
3
23 četvrtak, 30 mart 2017 21:39
Rale
Sistem je ubitacan. Svetska banka i mmf kljukaju sistem sa novcem, ne da bi se otvarale fabrike, nego u svrhu sirenja politicke baze zvane mafija. Sto veca baza vladajuce partije, to sigurnija pobeda na izborima. Jeste da to kosta, ali zato i sluze krediti mmf i Svetske banke. Oni ce se vec od njih i visestruko naplatiti na srpskim rudnicima, oranicama, sumama i jeftinim robljem. Nikada njihovi strucnjaci nisu pitali zasto novce koje su dali, vlada nije ulozila u fabrike. Moze za infrastrukturu koja ce sluziti medjunarodnim korporacijama, moze za partijske poltrone i glasace, ali za fabrike, ne. Sa masinerijom od 650 hiljada clanova koja sa njihovim porodicama cini i 1.5 mil biraca i sa razbitom opozicijom koja isto prima koverte, ishod izbora je jednoznacan
Preporuke:
18
1
24 četvrtak, 30 mart 2017 21:43
Rale
ni Djukanovic ni Vucic nece vise dugo da vladaju, ali ce po svoj prilici odraditi sto se od njih ocekivalo.Kad zapad u potpunosti postane gazda nad CG i Srbijom, onda ce morati da dodju sposobniji vladari koji ce drzave dovesti u red.Ne zbog stanovnika,nego zbog kolonijalista.Onda ce oni sami uklonit ove sluge
Preporuke:
21
2
25 četvrtak, 30 mart 2017 22:04
ANALITIČAR
ANKA KRAJINA

Nemojte gospođo praviti šekspirovske zaplete . Kakav je to strah ušao u Srbe . U Srbiji u kojoj živi 6 miliona Srba ušao je strah a nije ušao u mene i milion Srba u Srpskoj koji smo se tukli sa duplo više Hrvata i Bošnjaka i NATOom i sa Hrvatskom . Što lepo ne priznate da je Vučić kvalitetniji , vredniji , jači , inteligentniji . Kako to da je SRBIJA pala petog oktobra a nije pala opet ovih dana Belorusija , operacija Zapada BASTA ranije ZUBR . Kako nije pala Sirija koja se tuče sa kompletnim NAToom , Turskom , Izraelom i celom svetskom al kaidom . Gospođo stavite prst na čelo , kakav strah . Nemojte tražiti alibi !
Preporuke:
11
19
26 četvrtak, 30 mart 2017 22:29
Anka Krajina
@ ANALITIČAR
Kakav je to strah ušao u Srbe. Nemojte tražiti alibi!

Meni alibi nije potreban!
Samo pokušavam da razumem šta se događa s ljudima kojima je smanjena penzija, deca nezaposlena, lekovi skupi, zdravstvo na psu, a još uvek misle da boljeg od Vučića nema?!
Šta se u njihovim glavama događa?
Strah da će biti još gore! Okusili su rat, blokadu, nema šećera, nema ulja, nema lekova, kolone izbegica, a nakon svega - bombardovanje...
Zato su postali indolentni.
Preporuke:
34
2
27 četvrtak, 30 mart 2017 23:27
uporno netolerantan
Djordje legendarno!!!

Evo u kasne sate ste me oraspolozili :

- sitna je kradja kada u nekoj vukojebini tamo prespete glasove iz kutije u kutiju...

- sta sada treba da se skinem gol i trcim u studiju...

- vode Dodika po svim SNS skupovima kao mecku Bozanu...

- nisam zaljubljive prirode,pogotovo prema muskarcima,a i da jesam pogotovo ne bih bio prema Vuku Jeremicu...

- sta mozemo kao pojedinci u politickom zivotu,jedino da se zapalimo na trgu Republike,ali i to ne bi bila neka vest...

Najiskrenije hvala !
Preporuke:
26
0
28 četvrtak, 30 mart 2017 23:42
Posmatrac
Odlican tekst g Vukadinovica.
Ovde trci 11 kandidata, od kojih njih 10 ima djule od 25 kg vezano za nogu.
Preporuke:
19
1
29 petak, 31 mart 2017 00:25
Observantes
"U tom svetlu, pričati kako je opozicija „nesposobna“ je licemerno."
Uopšte nije licemerno! Opozicija je nesposobna. Zašto? Milošević je vladao u ratnoj deceniji a bilo je mnogo više otvorenih medija nego danas. Onda je sledila "petooktobarska" antidemokratska decenija koja je proizvela današnje medijske devijacije ali i pretpostavke, evoluciju, udaljavanja KiM od Srbije. Današnja opozicija je većinom iz petooktobarskog šinjela koja je juče učinila loše za ovo danas. Napravila je ambijent za sopstveno večito vladanje. Kada se desio obrt odjednom, (Vučić je DOS-u "ukrao" Đinđića) danas ambijent ne valja. A on stvarno ne valja! Ali je primordijalni tvorac samoživi, disforični petooktobarski organizam, slep koji je iza sebe ostavio nekreativne i nesposobne Đinđićeve poslušnike koje je Vučić danas pomeo metlom njihovom "filozofijom". Opozicija je nesposobna!
Preporuke:
18
6
30 petak, 31 mart 2017 01:44
Causa Spectandum
Svega trideset posto ljudi se informiše preko Interneta.

A jooojjj ... Ovo je preterano optimisticka izjava.
1. mnogo ljudi kuburi sa parama, tako da im internet prikljucak dodje kao luksuz.
2. postoji velik broj ljudi koji uopste ne znaju da koriste internet, iako imaju kompjuter i/ili pametni telefon.
3. ima znatan broj koji izde pod devizom, "sta ce meni to".
4. imamo grupu koja kao nesto i cita sa interneta, ali nije u stanju da "probavi" informaciju.
5. ima onih, u koje i ja spadam, koji citaju Blic i tako te web portale, na osnovu kojih formiraju misljenje.
Da se ne bi dalje rasplinjavao, zelim reci da je u Srbiji internet slabasni medij za sirenje informacija i stajalista opozicije, a ukuoan broj, i pozicije i opozicije, koji primaju informacije sa neta je manji od 10 procenata.
Zamislite naseg seljaka koji trazi odgovore za svoje probleme preko mreze!? Nemacki seljak od 65 godina to uveliko radi, a nas se brine da napravi vecu kapiju od komsijine.
Preporuke:
11
1
31 petak, 31 mart 2017 02:45
Boba
Vučić nije sam i nije jedini problem Srbije ali je trenutno on lično itekako najveći.
Ako se ponaša kao Milo onda ga treba rušiti kao Mila, kombinacijom izbora i pritiska demonstracijama kao što to radi opozicija u najcrnjoj Gori i to treba otvoreno reći. To je sasvim legitiman i demokratski način borbe protiv uzurpatora vlasti. Ima još legitimnijih načina - dokazala istorija svih diktatora ali oni su zadnji izlaz.
Prema tome dok se perjanice opozicije ne opasulje da im nema 'leba' samo na izborima biće nam svaki unapred pokradeni a posle će se nastaviti glodanje do kostiju.
Realnost je surova - oni koji su spremni da samo glasaju i između dve izborne krađe lamentiraju neće imati šanse da promene bilo šta.
Sigurno da ima ljudi koji su toga svesni, verovatno je i g. Vukadinović toga svestan. Pitanje je samo kako otrezniti dovoljan broj ljudi da preduzme nešto?
Preporuke:
10
0
32 petak, 31 mart 2017 08:35
avaj
Zavrsicemo u NATO. Ali tako to biva kad Putin igra realpoliticku igru i pred izbore prima AV-a. Posto zna da je Sasa Jankovic drugosrbijanski Sorosevac, ovi ostali autsajderi, opredelio se za podrsku ovoj nesreci olicenoj u dubioznoj kombinaciji Vucic-Dacic, a to su ljudi od nesolidnog materijala.
Mi koji gravitiramo oko NSPM (smatram da mogu to da kazem jer smo manje-vise istomisljenici) smo uzak deo politickog spektra na srpskoj politickoj sceni i osudjeni smo na stalne izborne poraze. Cak i da se medjunarodne okolnosti promene u korist Srbije, opet bismo bili u manjini jer bi nasi potencijalni pokrovitelji opet podrzalli autokrate koji bi garantovali zastitu njihovih interesa. Kostunica je bio incident, realnost su tipovi a la Vucic, Djukanovic, Dacic. Taj tip ljudi.
Preporuke:
15
0
33 petak, 31 mart 2017 09:44
Nenad Trifunović
Đorđe, zaboravio si jednu važnu činjenicu, da Đukanović koristi sve nacionalne manjine, čiji su lideri protiv Srba, za izglasavanje svih antisrpskih odluka, počev od referenduma za razbijanje zajedničke države, zatiranje srpske kulture, falsifikovanja istorije i progon Srba u Crnoj Gori, pa sve do održanja na vlasti, gde su manjine, nakon svih izbornih krađa, jezičak koji održava tog mafijaša i izdajnika na vlasti. To je i Vučić u ovoj predizbornoj kampanji maksimalno koristi. Učinio je i korak dalje, čak je i migrante, bez ikakvih dokumenata, kojima se ne može utvrditi identitet, uvrstio u biračke spiskove. Takođe nisi ukazao na jednu važnu činjenicu, da balkanski mafijaški kvartet: Milo, Tači, Rama i Vučić, vrlo sinhronizovano se međusobno podržava, preko zajedničkog gazde na Zapadu.
Preporuke:
24
0
34 petak, 31 mart 2017 13:42
Milomafija
Svega 30 % ljudi se informiše preko Interneta, a ostali sa medija pod kontrolom Vučića


sludjivanje...to je to.
Preporuke:
7
0
35 petak, 31 mart 2017 13:53
***
Tako je, njih interesuju samo kombinacije.
Preporuke:
6
0
36 petak, 31 mart 2017 18:51
Beli
G-dine Vukadinović samo jako i bez sikiracije, ljubi čika!
Preporuke:
10
2
37 petak, 31 mart 2017 20:37
Aca
Vrlo vazan deo intervjua je oko Jeremica. Ako bude drugog kruga, vrlo je vazno da u njemu ne bude bitka izmedju dva izdajnika: Vucica i Jankovica koji izjavi da je Srebrenica genocid. Zato treba strateski glasati za Jeremica, umesto rasipati uzalud glasove na Seselja, Boska i Popovica.
Preporuke:
6
1
38 nedelja, 02 april 2017 08:49
Bojan, Priština
Đorđe Vukadinović: Vučić pravi vlast u Srbiji po sistemu koji je Đukanović uspostavio u Crnoj Gori

Ne bih se mogao složiti sa uvaženim g. Đorđem.

U CG postoji televizija koja je priopoziciona, postoji isto takav dnevni list koji uz to vrlo ozbiljno i oštro proziva vlast. Kod nas je to nezamislivo.
Dalje, u Srbiji se masovno radi za 150-170 evra, a u CG je najmanja plata 250-300 evra uz približne troškove života. Plus, Đukanović je lukav ali nije lud i ne ponaša se primitivno sramoteći narod svojim glupim izjavama i postupcima kao što to tkzv Vučić radi.

Molim vas, mi živimo u zemlji u kojoj, evo prođe izborna kampanja a da mi bukvalno ne videsmo kandidate na televizijama da iznesu planove, programe - da vidimo uopšte ko su.

Tako da, daleko smo mi sa ovim tiraninom i od CG - mi smo pistali Azija, Afrika odkad su nas evropljani demokratizivali posle " Demokratskih promena " i odkad je "Beograd postao svet"
Preporuke:
8
1
39 nedelja, 02 april 2017 08:54
Bojan, Priština
Demokratija je uništena 5 oktobra, tada smo odmah videli kakva nam tiranija samovlašća i bezakonja predstoji kada je Đinđić brutalno oduzeo mandate DSS-u u Skupštini - ovo što sada Vučić radi je samo kulminacija istog procesa.
Preporuke:
9
3
40 nedelja, 02 april 2017 10:23
GEDZA
NISTA SE NECE PROMENITI DOK TO NE ODLUCI RUSIJA, ALI NEKA, CEKACEMO,KRAJ ROPSTVA I PONIZENJA ZA NAS SRBE CE BITI TRIJUMFALAN, SAMO SE MALO STRPIMO, I OVO ZLO CE PROCI !!!
Preporuke:
5
3
41 nedelja, 02 april 2017 19:05
SLAVICA
VALJDA CE BITI KRAJ,POSLE ZLA UVEK DODJE DOBRO
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner